V dnešní epizodě si povídám s klukama z projektu Brain We Are, Vojtou a Kryštofem. Mám s sebou moderátorskou posilu, mého muže Jirku, kterého můžete znát třeba z 20. dílu Podle sebe o tom jak (ne) nastartovat podnikání.
Brain We Are studují mj. Biologii na UK v Praze, i díky tomu propojují poznatky ze světa vědy, biologie, některé z nich se snaží aplikovat sami na sebe. Kryštofa a Vojtu baví si zvědomovat pokud možno co největší spektrum reality a říkat o tom ostatním. Jejich nadšení pro dané téma je nejen z rozhovoru velmi znát.
Moderně bych se kluky nebála nazvat jako “bio hackery”, lidi, co se snaží optimalizovat nejen svou mysl a tělo k tomu, aby žili a prožívali svůj život naplno.
A protože se téma bio hackingu objevuje v poslední době okolo mě dost často, rozhodla jsem se ho i tímto rozhovorem přinést mezi vás, Podlesebáky.
Moje představa o bio hackingu původně byla, že to je o tom, vytvářet si co nejvíc nekomfortní úkoly sám pro sebe, které mě můžou někam posunout, jako je třeba půstování nebo otužování v ledové vodě.
Tak trochu jsem to měla pořád spojené hlavně s muži anebo s holkama, které srší spíše mužskou energií.
Odkazy k podcastu:
Baví vás Podle sebe, dává vám to smysl? Tvorbu podcastu můžete podpořit na platformě Patreon.
Na co vaši podporu využiju?
Peníze vnímám, že nejsou sprosté slovo. Je to pro mě energie. A té dávám do podcastu a práce s komunitou Podle sebe hodně.
Chtěla bych, aby podcastování a tvorba aktivit okolo Podle sebe byla do budoucna moje pracovní náplň, i proto pokud vás podcast baví a zajímá, můžete mi pomoct tohoto snu dosáhnout.
Do mailu posílám jen to co mi přijde důležité. V dnešní době vnímám, že to je jediný spolehlivý nástroj, jak se dostat do kontaktu s lidmi, kteří o to mají zájem. Velmi si vážím každého kontaktu a respektuji zásady zpracování osobních údajů.
Podívejte se ještě prosím do vaší mailové schránky a váš e-mail potvrďte. Pak už to bude opravdu vše a až budu mít něco na srdci, brzy se ozvu!
Pracujeme s cookies a osobními údaji, aby naše služby běžely, jak mají, abychom věděli, co se na našich stránkách děje a abychom mohli měřit funkčnost našich reklam.